نوشته های علی پورهاشمی

فرزند پائیز

پسر ایرانم
دلشکسته این سرزمین
گندم وجودم در دورانی قد کشید که هیچ ندیدم
جز ستم...غم...نان...دین گریزی... بی عدالتی
برای بقاء باید درخفاء بمانم نمی دانم تا کی اما این نیز بگذرد
خواهان برابری..، برداری..، وآزادیم
از بازیچه قراردادن دین خسته ام
از تمرکز اجباری قدرت خسته ام
بیزارم از دورنگی و خواهان تحولم و معتقدم به جدایی دین از سیاست
دمکراتم و پایبند به ارزش های الهی

و شعار من زنده باد مخالف من و دعای من برای شماصبوری است

علی پورهاشمی بهار ۸۷

حماسه دوم خرداد گرامی باد

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۵ ق.ظ

من نه فرزند انقلابم

نه فرزند جنگ

من فرزند اصلاحاتم

پی نوشت:وقتی هشت ساله بود تنها دلیل که از من می پرسیدن چرا همش خاتمی،خاتمی می کنی این بود که می گفتم خوشگله، مهربان و خوشتیپ هست.،البته الان دلایل زیادی برای حمایت دارم یک نمونه اش را بیان می کنم که خاتمی عزیز به ما جرات اعتراض داد. حتی از شخص خودشان...حماسه دوم خرداد گرامی باد

پاینده باشید سیدمحمدخاتمی عزیز

#خاتمی #دوم_خرداد #خاتمی_حذف_شدنی_نیست #اندیشه_خاتمی #ایران_برای_همه_ایرانیان #عزت_ایران#سال۷۶ #سیدمحمدخاتمی

۹۶/۰۳/۰۲
علی پورهاشمی