نوشته های علی پورهاشمی

فرزند پائیز

پسر ایرانم
دلشکسته این سرزمین
گندم وجودم در دورانی قد کشید که هیچ ندیدم
جز ستم...غم...نان...دین گریزی... بی عدالتی
برای بقاء باید درخفاء بمانم نمی دانم تا کی اما این نیز بگذرد
خواهان برابری..، برداری..، وآزادیم
از بازیچه قراردادن دین خسته ام
از تمرکز اجباری قدرت خسته ام
بیزارم از دورنگی و خواهان تحولم و معتقدم به جدایی دین از سیاست
دمکراتم و پایبند به ارزش های الهی

و شعار من زنده باد مخالف من و دعای من برای شماصبوری است

علی پورهاشمی بهار ۸۷

تشکر از استاد

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۸ ب.ظ

انسان بزرگ نمی شود جز بوسیله فکرش
شریف نمی شود جز به واسطه رفتارش و قابل احترام نمی گردد جز به سبب اعمال نیکش

تشکر می کنم از استاد جمادی عزیز که  همیشه رفتارش قابل تحسین و احترام بوده، همیشه نسل جوان را، راهنمایی کرده و برای شان وقت گذاشته و هیچ وقت خودشان را بالاتر از افراد نمی داند، با اینکه از دانش بسیار خوبی در  زمینه های مختلف از جمله سیاست  برخوردار هستند ، با صبر به حرف ها گوش می دهند.،راهنمایی می کنند و جواب منطقی ارائه می دهند.
بنده بعد از انتخابات مجلس سال هشتاد وشش با ایشان آشنا شدم  و تلاش شان و راهنمایی های شان و نظرات کارساز شان  را  در  پایه گذاری بنیاد توسعه سمنان دیدم و افراد از ایده ها و راهنمایی های راهگشاه شان استفاده کردن و نظراتشان کارساز بود.
همیشه مباحث که با مرحوم مداح عزیز و دیگر دوستان داشتن پر از دانش بود که معلومات و  دانش سیاسی نسل جوان را ارتقاء می داد. که در هیچ یک از  کمیته های آموزشی احزاب افراد نمی توانستن فرا بگیرند.
ایشان انسانی فرهیخته ، روشن فکر ، و دغدغه مندی هستند.، کاش بیشتر بزرگان مثل ایشان بودند. بنده حقیر برای شان آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون شان را در زندگی از خداوند متعال خواستارم.
پاینده باشید استاد

۹۶/۰۳/۰۸
علی پورهاشمی