نوشته های علی پورهاشمی

فرزند پائیز

پسر ایرانم
دلشکسته این سرزمین
گندم وجودم در دورانی قد کشید که هیچ ندیدم
جز ستم...غم...نان...دین گریزی... بی عدالتی
برای بقاء باید درخفاء بمانم نمی دانم تا کی اما این نیز بگذرد
خواهان برابری..، برداری..، وآزادیم
از بازیچه قراردادن دین خسته ام
از تمرکز اجباری قدرت خسته ام
بیزارم از دورنگی و خواهان تحولم و معتقدم به جدایی دین از سیاست
دمکراتم و پایبند به ارزش های الهی

و شعار من زنده باد مخالف من و دعای من برای شماصبوری است

علی پورهاشمی بهار ۸۷

روز عشق

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ب.ظ

هنوز منتظر لمس دست دختری ام
که عشق را به من خسته باز گرداند
هنوز منتظر یک حقیقت گنگم
کسی که در دلم امید را بزرگ کند..
کسی که مهربان و شاد باشد.
یاری ساده و دغدغه مند...کتاب بخواند،فیلم ببینیم و صحبت کنیم ...صحبت کردن که امروزه داره فراموش میشه...
  _ 
 
پی نوشت:به بهانه روز عشق باید بگویم..تا حالا در زندگی ام یار ، و عشقی نبوده و در جایگاهی هم نیست ام که درباره عشق حرف بزنم.فقط می دانم..،که در عشق دوست داشتن و دوست داشته شدن فقط کافی نیست...عشق مراقبت می خواد ...خلاصه بگویم کاری کنید..،و رفتاری داشته باشید.،که هر روز به عشق تان و دوست داشتن افزوده بشه و به همدیگر احترام بگذارید...عشاق عزیز الهی همیشه شاد ،سلامت و موفق و سربلند باشید.در کنار عشق تان...
روزعشق برتمام عاشقان مبارک.
دیدم همه درباره ولنتاین مطلب می گذارند.گفتم من بگذارم☺
❤💮❤


۹۵/۱۱/۲۵
علی پورهاشمی